Tisdag

0kommentarer

Hej Hej!
Är hemma, och har redan varit hemma ett ganska bra tag, har ätit vitlöksbröd som man värmer i ugnen, guud vad gott de var!
Idag vaknade jag vid 7, och fixade mig iordning för första skoldagen sen lovet, åkte med bussen till skolan och första lektionen hade vi datorkunskap, men där gjorde vi inget vettigt, satt på facebook och svarade på frågor om mina vänner. för vi skulle egentligen bara läsa ett papper sen sluta. =P
Efter de hade vi Företagsekonomi, där var de 2 tanter som kom o berättade om nå grejs, hur det är att ha eget företag osv.. Efter de hade vi försäljning o service, där gick vi bara igenom på tavlan om hur man ska göra när det är snatteri i affären osv. Sen hade vi lunch, de var pyttipanna, det var inte särskilt gott =/ och sen hade vi matte.
Samhällskunskap hade vi efter matten och sen slutade vi. Tog 10 i 2 bussen hem. Och nu sitter jag här.

Förresten alla som kollar på Desperate Housewives, det är DUBBELAVSNITT idag!! Jippiyay! :D

Åhh jag är så glad =D



Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej