Måndag på Lovet

0kommentarer

Hallloj!

Kom just på att jag inte har bloggat alls idag.
idag har jag varit hos pappa en sväng, fast han var å jobbade, så det var bara Emilia o Erica hemma där. Sen for jag till Ljusbehandlingen. Mamma kom å hämtade mig därifrån och sen skulle vi fara o tanka. När mamma lade in perngarna där i maskinen så fastnade, så vi fick ringa till han som tar hand om problev där vid bensinstationen. Efter vi hade ringt till honom så dog batteriet i bilen. Så Johan fick ringa efter Matti som kom o hjälpte oss å starta bilen. Voi herregud vad tjorvigt det var.

Sen har jag ätit middag, var värsta italienska middagen, spaghetti med köttfärs, vitlöksbröd och sallad. Allt var med vitlök typ. =P med gott var de då.

Hittade skit snygga skor på Skopunkten, kostade bara 149 kr.
Ska se ifall jag får pengar ngnstans ifrån så kanske jag kan köpa dom. Var väldigt fina.

Hittade ingen bild på dom.

Nu ska jag ta och vila en liten stund, är trött =P hihihi

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej