Madde o. Johanna

3kommentarer

Halloj!

Denna dag har spenderats med Mina två Älsklingar, nämnligen Madde Stålmannen och Johanna Palovaara! ;)
Dom kom först till mig, så duschade jag snabbt, och sedan efter de gick vi till Candyworld. Johanna köpte Kexchoklad till oss. Mums! Sedan trallade vi till Skopunkten, å jag testade mina drömskor, usch vad snygga å sköna dom var. Vill ha dom...
Fanns bara 1 par kvar i 38.or, sen var de bara 40 och 41. Efter en liten skorunda så gick vi till IKEA, köpte korv och chillade där lite grann. Sen promenerade vi till Coop, Johanna skulle testa nån Parfym. Och sedan så gick vi till Maddes farmor, hon bjöd på Påskmust och kanelbullar, de var gott =)
Och när vi gick från henne så ringde Johan å så kom dom och hämtade mig, så nu är jag hemma.
Får se när minun Kulta är klar med Limon så jag får vara med honom =) tihi...

Nu ska jag ta något att dricka sen kolla lite tv. Sen är det nog matdags.

Love and Peace

Madde ♥

3 kommentarer

Johanna

08 Apr 2009 18:53

Johanna

08 Apr 2009 18:54

Vi hade sviinkuul!! ;)

Johanna

08 Apr 2009 18:56

Vi hade det JÄTTETREVLIGT!! :D:D ;)

Kommentera

Publiceras ej