Lång Fredag

0kommentarer

Hallå!
Var ett tag sedan man skrev här. Det är nämnligen så att i Tisdags natt fick jag ett sms av Wille att han var i stan, å så frågade han ifall jag ville följa med till Karungi, å så klart ville jag ju de, så jag har varit här i Karungi sedan Tisdags natt typ =) Har varit väldigt roligt att få vara med min Wille =)

Ska hem imorgon, dom verkar sakna mig där hemma, Elin ringde idag och frågade när jag skulle komma hem =P
Sen var hon så besviken på att alla ballonger hade farit iväg eftersom hon fyllde år för ett par veckor sedan. Nå, man kan ju inte ha ballonger hela livet heller, dessutom är dom läskiga!

Igår kom Hefta o Egon hit hem till Wille, så sminkade jag dem lite grann, haha, dom fick mustach och läppglans. Guuud vad fint det blev. Haha.. Mam kunde inte titta på dem utan att börja skratta =P Synd att kamerans batterier tog slut, annars hade jag tagit foto.

Nu ska jag ta och kolla in FAcebook lite grann, har inte varit in där på ett tag.

Love and Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej