Freedag

1kommentarer

Halloj!
Kom alldeles just hem, har varit med Madde, Johanna, Saana, Petra, Tobbe (maddes bror) och hans kompis Jim på stan. Vi var på ica å chilla, sen for vi till Amanda o käkade.

Ja, om skoldagen,
Åkte buss till skolan kl 8, och hade ingen svenska, sedan hade jag Administrations prov, det gick ändå ganska bra, sen efter det hade vi Nationella i engelska, det var muntliga när man bara skulle prata. Var också till skolsyrran å fick bandage runt armen, har ganska ont i handleden och i armen. Så fick stöd så att det inte ska göra så jätte ont...

Fick en 120cm säng också av grannen, så nu har jag en stooor säng om man jämför med den jag hade före, som bara var 105cm. =)

Nu ska jag ta och göra mig iordning för sängen, är så trött. Och imorgon är det lördag, vet inte riktigt vad som händer. Hoppas på något roligt iallafall =)

God natt allihopa!

Love and Peace

Madde ♥

Jo förresten!
Nu äre Påsklov! Najs som fan.

1 kommentarer

Johanna

03 Apr 2009 23:29

Vi hade juh kul som Fjong! :)

Kommentera

Publiceras ej