Tupplur

0kommentarer

Vaknade för ca halvtimmen sen från en icke-planerad tupplur, eller powernap snarare sagt. :p
Låg och kollade på simpsons, somnade, vaknade av att jussi kom å frågade mig ifall jag tyckte om spenatsoppa. Nej, det gör jag inte förresten. Tur att han kom å väckte mig, annars hade jag typ vaknat kl 23.00 och inte kunnat somna om. Nu hinner jag läsa ett tag också.

Imorgon fredag ska jag helt seriöst STOR-städa mitt rum, rensa i min byrå vart jag har mina kläder, göra plats för nytt =D Ge lite gamla kläder som jag inte får på till Emilia och slänga de som är fult. haha. Sen kanske jag måste skruva ihop sängen, det var en tjej som ville kanske köpa den. Så vi får hoppas att hon tar den, så får jag mer plats i mitt rum för nya saker ;)

Sedan måste jag ta och hänga upp min vackra whiteboard tavla vart jag ska skriva upp viktiga händelser på väggen 8)

Alldeles nyss målade jag min stora hel-kropps spegel, ramen alltså. den var redan svart, men jag målade den ännu svartare :)

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen, orkar inte sitta upp nåmer...

Så,

Natti natti, sov sött allihopa :)

Puss,

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej