Tacos!

0kommentarer

Har just ätit Tacos, mums vad gott! =)
är barnvakt till min älskade lillebror milton just nu, emilia och erica är också hemma, men dom är så stora att jag inte behöver barnvakta dom? eller? dom beter sig just nu som barn som går på dagis. :S

Dom är som små apor som vill ut från en bur, usch vad jobbiga dom är. ska aldrig mer låta dom vara hemma ifall mamma jobbar!

Idag vaknade jag typ halv 8. mamma skulle jobba kl 8 så...

Mitt hår har blivit brunt också, den blåsvarta färgen har försvunnit ! vart vet jag inte.

Vad ska jag göra idag då? jo, jag måste verkligen läsa engelska böckerna. har inte läst alls, hade måsta läsa på engelska lektionerna som vi skulle ha haft förra veckan, men läraren var ju borta, så vi hade lektion på valfri plats, så måste läsa nu i 3 timmar engelska boken. eller böckerna.

Nu ska jag plocka bort maten och gå och vila med Milton en liten stund...

Sätter in en liten bild på mig o mille.

Puss,

Madde ♥

 

Kommentera

Publiceras ej