Ingenting.

0kommentarer

Det finns ingenting att göra!
Vill ut å umgås med folk istället för att sitta instängd i mitt rum, men vem ska man vara ute med?
Ida sitter i Seskarö, Terese är visst i Luleå. Vem annan som man brukar umgås med är ute? INGEN!
Ska fan bli bästa vän med jag brukar alla på skolan och börja leva ute istället. Som alla andra gör!
Det är såååå tråkigt här hemma. Alla sover typ.

Det är säkert värsta roliga festen någonstans här i Marielund, men jag är inte värsta bra kompisarna med alla Marielund-bor. HAHA!!

Kan det bli värre!?!
Det sitter säkert folk på Station, men vem känner man där? INGEN!
Jo nog känner man väl någon, men det är säkert inte någon som jag brukar umgås med sådär.

Tog idag för första gången min astma medicin. Jag hade väldigt svårt att andas när jag sprang upp för trappan och ned. Så då tog jag två doser. Det kändes underligt att få nåt pulver i halsen. HAHA!

Vad ska jag göra ikväll då? INGENTING!
Sova kanske? ORKA SOVA!
eller iofs, måste jag ju sova eftersom jag ska vakna typ 07.45, eftersom jag ska jobba 08.30.
Men ändå, vad fan kan man göra!?!?!!?!?!?!?!?

Ida, jag vill att du flyttar in till stan NU, så vi får umågs och vara ute å umgås med annat folk! Du måste flytta hit nuuuuuuu!!!!

Jag är desperat.

Nä men seriöst, alla har säkert jätte roligt nu, och jag bara sitter här och gnäller!
Jag vill bli 18 år så jag får fara ut på krogen och ragga killar! Jag vill, jag vill, jag vill!!!!!!!

Nu ska jag skriva in lite citat här.

I had you for three days. And I Love it!

People always Leave and Lie, Why?

It's My Life, And I want You in it.

I Have The Lips Of Heal, Let Me Kiss You.

You Have The Lips Of Heal, I Can Let You Kiss Me.

Baby, Be My Hero.

Amor Vincit Omnia.

Dum Spiro, Spero.

Jag kanske skriver mer sen senare. Ifall jag inte har somnat.

Puss,

Madde ♥


Kommentera

Publiceras ej