Höstlov

0kommentarer

Hallå!

Idag blev det höstlov. Roligt, men ändå inte.
Vi hade prov idag också, det gick ganska bra tror jag. :)

Jag har skrivit blogg på Lunarstorm ett tag, därför att jag hare velat "skriva av mig" vad jag tycker och tänker om saker och ting. Det har hänt saker de senaste månaderna. Jag träffade en jätte snäll och söt kille, vi hade världens bästa helg, men allt sket sig. Och varför vet jag inte.
Jag tänker på honom varje dag, hela tiden. Det finns ingen tid som jag inte tänker på honom. Jag ser honom varje dag i skolan, och då saknar jag honom bara mer och mer. Jag försöker glömma, men det går ej. Det gårbara tyvärr inte. Jag har slutat gnälla till min Bästa vän Ida, därför att jag tror hon är less på mig när jag har tjatat om hur mycket jag saknar honom. Så jag håller tyst om det istället. Det är nog lika bra det.

Jag har tagit några citat från min favorit tv-serie One Tree Hill, "People Always Leave" "Människor lämnar en alltid" eller vad jag ska säga. Men efter ett tag lade jag till "People Always Leave And Lie, Why?" Därför att vissa människor ljuger. Andra inte. Men det jag nu har råkat ut för, är att folk har ljugit till mig. Men jag orkar inte bry mig nåmer. Hitta på¨saker ifall ni inte har något bättre för er.

Jag måste läsa ut mina engelskaböcker innan skolan börjar igen också. *Suck*

Min Livplanering.

  • Lära mig Finska.
  • Lära mig Spanska.
  • Kunna Dansa.
  • Kunna Sjunga.
  • Gå ut Gymnasiet med bra betyg.
  • Vidareutbilda mig till Inredare.
  • Bli professionell Inredningsarkitekt.
  • Bilda Familj.

Nä, nu ska jag ta och avrunda. Ska fortsätta och titta på Desperate Housewives.

Puss o Kram, Hare Bra!

Madde ♥

Lägger också in en bild på en häftig tändsticksask. :p

Två seriefigurer som kysser varann



Kommentera

Publiceras ej