Flugjakt =)

0kommentarer

Hej!

Idag på jobbet hade jag flugjakt med Linnéa. Det var en jätte stor och äcklig fluga som inte dog. Den var ruggit seg. Jag slog till den säkert 20 gången, ändå dog den inte. Haha...

Kom hem för en liten stund sen, har ätit middag och bloggar nu. Slutade jobba klockan 16.00.
Det blev ganska många timmar idag. 7,5 h. fick jobba imorgon också :D

Ska nog fara och hälsa på Ida till Seskarö någon dag ifall jag får? då ska jag fråga henne ifall hon skulle vilja kanske toppa mitt hår lite. Ta bort alla slitna toppar, så mitt hår blir frächt. :D

På torsdag blir det förhoppningsvis att shoppa :D inte för att jag har mycket pengar, men något hittar man väl alltid.

Usch vad jag är sugen på godis, jag har godis, men jag är inte sugen på sån godis. Jag vill ha ÄssÄ MiX <3 det är jätte god godis! ;)

Nu ska jag fortsätta och kolla på BermudaTriangeln som jag började titta på igår. Än så länge verkar den vara ganska Bra =)

Puss o Kram

Madde ♥

Filmen som jag kollar på...

Kommentera

Publiceras ej