TISDAG!?!?

0kommentarer

Trodde att det var tisdag idag av någon konstig anledning. =S
Hahaa, trodde att jag hade varit i skolan igår.

Idag när jag kom hem hade både mina tröjor från Cosmopolitan kommit och skolkatalogen. =P
Tröjorna var i storlek M, men jag får ta å krympa den i tvätten!

Fick också mina omdömen från skolan, de var väldigt bra. Det enda lärarna hade skrivit var typ, "kommer alltid i tid till lektionen" och "jobbar bra på lektionen" och "Fina resultat" haha. Och att jag var trevlig! Men det ska man ju vara, lärarna är ju trevliga mot mig, så varför skulle jag vara otrevlig? Sånt sysslar inte jag med. =P Försöker hålla mig i skinnet iallafall ifall någon lärare skulle vara otrevlig.

Nu ska jag gå å ta bort linserna sen vila ett tag. Bye bye

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej