Lördag

0kommentarer

Fyfan vad det var jobbigt att jobba idag. Hade svårt att sova, eller jag sov faktist inte alls. Men iallafall, jag vet nu helt 100 % att jag är allerigsk mot stadshotellet, för jag var helt vanlig innan jag kom dit, efter att jag ahde vart där i ca 1 timme så fick jag svårt att andas, och eksem i ansikte och hals. Det var inte roligt. Så jag städade ett X antal rum, och sedan for jag hem. Håller på att sova sittande men jag har ingen lust alls att sova. :p

Nu ska jag ta och fortsätta skriva med min Piff <3
Jag saknar dig Frillan!!!

Förresten så har jag hittat min nya favoritlåt, Enrique Iglesias - Do You Know. Den är jätte bra .
Jo och jag håller på att färga mitt hår från Svart till Chokladbrunt. Min hårfärg just nu är typ orange. Jag ser ut som en mupp i huvudet.

Nu ska jag dra.

Puss

Madde ♥

<3

Kommentera

Publiceras ej