Jul

0kommentarer

Igår på kvällen innan jag gick och la mig gjorde jag jul i mitt fönster. Jag satte julsnö och en julstjärna. Ska idag fara upp till kallvindan och leta efter mina glittergirlanger eller va de nu heter som jag ska stoppa på dörren som jag hade förra julen.

Det ska ändå bli roligt med jul, hela familjen är samlad och man får äta god mat. Hemma gjorda köttbullar och julskinka. =) Mums!

Snart ska jag ta och städa mitt rum, dammsuga och skura. det är väldigt stökigt på den fronten, i övrigt är väl mitt rum helt okej. Ränsade mina lådor igår från enmassa skräp och skrot och gamla papper. Skulle måsta gå igenom ALLA lådor i mitt rum och ta bort saker som jag verkligen inte behöver längre. Sen senare ska jag fara med Ida o Juho till Seskarö. Vi får se hur de går ifall jag bli skogssjuk, ni vet, jag skräms av skogar efter att jag sett filmen Blair Witch Project. Fyfan. Det är nog det värsta jag varit med om kan jag säga. Höll på å dö!

Nä!

Nu ska jag börja städa innan Ida kommer hit.

Puss

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej