Heaven

0kommentarer

Sitter å lyssnar på Heaven låten. den är så fin =)
Har läst lite på so-provet, ska läsa mer snart. Bli konstig i huvudet av att bara läsa hela tiden.

Ja, nu ska jag berätta om min dag.
Jag vaknade vid 7, hade bestämt mig att åka med mamma, men dom segade lite, så jag tog bussen. Jag fyllde på busskortet med 10 resor. Men ändå stog det bara 2 resor, får kolla imorgon elr nåt. Jaska sa att det inte kan vara möjligt, men vad som helst kan ju vara möjligt. =P

Sen när ja kom till skolan stod ida där ute, hon hade äntligen tagit med mina kläder =D
Sen har vi haft lektioner och så. Ingen svenska, så hade typ 2 timmars hål, gjorde inte så mkt på håltimmen. Efter de hade vi idrott. Och här kommer det roligaste!

Jag satt och masserade Johanna, och Karro masserade mig. Karro höll typ på å kickla (osäker på stavning) ihjäl mig. Så kunde nästan inte massera johanna. Så hon tade sig ner typ mot min mage, och i min ficka i huvtröjan hade jag min mobil, nycklar och lite pengar å sånt, så det kändes väl konstigt när hon la ner sig, så hon börja gapa till mig efter att hon lagt sig ner på mig," vad fan har du egentligen i byxorna?? En kuk eller?" hahahahahaha.
Det var roligt. Skrattade så mkt att jag fick ont i magen. XD

Okej, sen när gympan slutade, stod vi utanför aspen och sjöng allsång utanför aspen elr nåt, kuli kuli ;)
Sen när vi hoppade på bussen, och den körde till marielund, så sade jag till jaska före jag steg på att om han ides öppna dörrarna där bak eftersom det är folk som stiger på i marielund, och han sa jo. Men tror du han kommer ihåg, så han kör bara iväg, och sen kutar jag dit fram, å han säger bara "jajust ja, inte kommer ju jag ihåg, har ju så mkt att prata med grabbarna här framme" hahah.

Så det var min dag.

Nu ska jag träna på provet

Ciao!

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej