Gossip Girl

0kommentarer

Jepp, ska börja med Gossip Girl maraton. Ska kolla alla avsnitt i ett sträck. Hoppas att jag inte somnar. Men har vilat några timmar för en liten stund sen, så det borde inte vara något problem.

Sitter här i mitt tysta och stillsamma rum. De enda ljuden jag hör är surret från datorn, och tangenterna som åker upp å ner när jag skriver. Jag dricker Te. Grönt te. Huj det var inte gott kan jag säga. Men nog kan jag tvinga i mig en kopp ifall det är bra för hälsan. Men en sak som inte är bra, är att jag stoppat i ca ½ dl socker! Haha, okej inte en halv kanske. men lite åt det hållet. Grönt te, det har en sån där underlig smak. Fattar inte vad det är. Jaja, ska dricka upp mitt te, sen göra lite mer. te är gott =)

Skulle vilja ha glass, men vi har inte det hemma. och jag orkar inte börja gå till ica å köpa. Jag har inte ens några pengar för den delen. =(

Ville bara säga att jag dricker mitt te av en kopp, med Ior på. Min kompis Evelina från alsterbro köpte den till mig för några somrar sen när hon var här och hälsade på. Jag saknar henne. Vi har inte pratat så mycket efter att jag flyttade från Grankullen när mamma och pappa skiljdes. Hennes mormor bodde där. Det var så vi blev vänner. Jag var ju såklart nyfiken när det var en ny flicka i lekparken, jag gick dit och frågade vad hon hette och så. Sen blev vi bara vänner. Brevväxlade i några år, men sen efter att jag flyttade, så har vi inte hörts så mycket.

Men Evelina ifall du läser det här, så vill jag bara att du ska veta att jag inte har glömt dig. Du kommer alltid att vara min brevkompis från alsterbro i småland. <3

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej