Fredag

0kommentarer

Det är fredag idag, vad ska man göra? Ta det lungt tror jag. Disco på station, eller GuitarHero tävling eller va de nu heter, men fan va tråkigt. =P

Kom just hem. Har vart överallt typ, köpte en ny pyamas från H&M med HelloKitty på. Gulligt.
Jag är väldigt sur. Varför? Jo, därför att mina systrar heeeeeeeeeeela tiden håller på å tjafsar. Elin river Erica i håret. Erica river tillbaka. Så håller dom på så i flera timmar, man blir nästan galen här.

Jo förresten! Jag ska nog kanske ikv ha Gossip Girl-maraton. Kolla hela jävla natten. För jag ska inte jobba imorgon. Alltså sovmorgon. Yey!
Hade sovmorgon egentligen idag också, men jag hade glömt bort. Så har suttit i skolan i flera timmar i onödan. Tur så hade jag iallafall sällskap av Ida, Madde.s , och Karro! :D

Nu ska jag ta och mänkka i mig chips och kolla nyaste OneTreeHill avsnittet. Den serien är fan bäst.

Ciao,

Madde ♥



En gammal bild från OTH.

Kommentera

Publiceras ej