Vädret

0kommentarer

Shit vilket väder det är ute allltså. det låter som att mitt tak ska rasa in vilken sekund som helst.
Ska snart gå upp och läsa lite av Kirre. Har inte läst av boken på en månad. Har inte haft ork att läsa. Har varit så slut när jag kommit från praktiken att jag inte orkat göra något. Har inte varit på någon affär mer än ica maxi på 1 månad. inget ikea, köpcenter eller ikano. Men jag har faktist inte haft ork. Har sovit ganska mycket. Måste läsa ut mina engelska böcker. Annars är jag i skiten.

Vad najs det ändå ska bli med lov. Har tyckt att det ska bli tråkigt eftersom ida inte är i Haparanda. Visst är det ju tråkigt, men nu får jag vila och stressa av lite.

Imorgon slutar skolan. Då blir det lov, ska på morgonen fara till Aulan och lyssna på vad rektorn har att säga. Sen far jag till praktiken. Sen efter den är det lov tills den 9 januari.

Hoppas att under lovet någon hör av sig och vill umgås =)

Nu ska jag ta och byta till nattkläder och gå upp å läsa. Sen ska jag ta och sova.

natti natti allihopa!

Love And Peace

Maddie ♥

Kommentera

Publiceras ej