Lista igen

0kommentarer

plånbok:
En lila med snobben, men den använder jag itne, har pengarna i brötfickan =P

tandborste:
En röd och en lila.

smycken:
Gillar den som jag kommer att få i julklapp =)

örngottet:
Röd med vita blommor, en vit med röd text, och en vinröd med enmassa krusiduller

filt/täcket:
Rött med vita blommor

solglasögon:
Ichi

favoritbyxor:
Jeans, och mina bruna pyamasbyxor

favorittröja:
Typ min långa randiga bruna =)

växt:
Bambuu, behöver inte vattnas så ofta ;)

frukt:
Gurka, o tomat

kryddor:
Ingen, är typ allergisk mot starka kryddor :O

mest hatade stil:
Ingen aning

mest hatade ord:
Väldigt otrevliga ord

mest hatade plats:
Vet inte...

mest hatade känsla:
Besviken

vilken stil är du: 
Madde stil, allt som jag tycker om dvs. Jeans, tunikor, klänningar, strumPbyxor, allt!

vilken stil önskar du att du var? :
Jag är jag.

tror du att din stil kommer att ändras?:
Nej, det hoppas jag inte.

har du nån noja?
Nää, inte vad jag vet iallafall, jo mot spindlar?

tror du på gud?
Nej.

tror du på satan?
Nej!

tror du på magi?
Kanske.

tror du på spöken?
Jooo, eftersom det spökar i mitt rum.

tror du på liv på andra planeter?
Hahahaha, neeej

hur ser du på livet?
Lev ditt liv medans du är ung.

har du körkort?
Nej inte än.

har du bil?
Nej inte än.


dejtar du nån?
Inte för tillfället

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Joo det gör jag väl.

tror du på Sann Kärlek?
Joo

har du funnit sann kärlek?
Trodde det. Men nej.

gift?
Neej, inte på ett tag iaf.

själssyskon?
Joo

har du några barn?
Neej, bara i mina drömmar. Men vill inte ha än.

hur många barn vill du ha?
2??

vid vilken ålder vill du ha barn?
När jag är inredare och har fast jobb o ekonomi och en bra man.

vad skulle du döpa din dotter till?
Nathalie, eller nåt sånt

vad skulle du döpa din son till?
Lucas,

någonsin provat knark?
Nej och kommer inte att göra det heller,

dricker du?
Coca-cola

är du oskuld?
De du.

favoritcitat:
Amor vincit omnia, kärleken besegrar allt.

bästa rådet som du fått:
Ramla inte ner från fönstret nu... HAHA

var vill du bo?
i en fin stad i ett jätte stort hus med en hund

leda eller följa?
Följa?

seriös eller oseriös:
Jag är seriös. Ibland för seriös, medans andra är oseriösa.

favoritspel:
Scrabble
saker du stör dig på:
Oseriösa människor, som playar andra.

senaste stället du gick till:
Duschen

sista du åt:
Ostbågar

senaste du drack:
Trocadero

nuvarande sinnesstämning:
Glad, täppt i näsan :D

vanligaste sinnesstämning:
Glad och fundersam?

ovanligaste sinnesstämning:
Arg

mest hatade musikgenre:
Jazz och Opera

vänster eller högerhänt?
Höger

person du är mest lik:
Min mamma <3

hårfärg:
Haha, vet inte riktigt... Blond/röd/brun?? Ska färga om de nån dag.

hårlängd:
Lagom

hudfärg:
Blek som en magnesyl.

ögonfärg:
Bruuun :) folk brukar säga att jag har vackra ögon =)

kyssas eller kramas:
Kyss

kan du snudda din näsa med tungan:
Neeeej

brunetter eller blondiner:
Brunetter

har du varit på striptease:
Hah, nee

har du köpt sex:
Nej, det behövs inte.

sex vid första dejten:
Ingen kommentar

är du romantisk:
Jaa visst.

/ Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej