Tihi

1kommentarer

Sitter här med en rosa turban på skallen. Ska ha lockigt hår imorgon. =)
Åh vad jag känner mig vacker.

Jo idag har det varit en rolig dag på praktiken, har fixat lite med papper och sånt, slått in julklappar och pipat. ;)
Sen har jag mänkkat i mig chips.
Första gången idag på ett tag som jag såg Ida, jag ba
- Heeeej Bitch!
Hon ba
- Heeeej tjockis! :D
Ida är min bästa vän, kommer ha ett tråkigt lov när hon åker bort. Får bara ta det lungt och ladda inför nya terminen. Kanske skaffa gymkort och gymma lite. Gymma bort alla julens läckerheter som man har ätit.

Jo, imorgon börjar jag kl 11. Skönt =)

Nyt pittää katso One Tree Hill, Se on Paras!! Minun Suomeksi on helevettin hyvää!! :D

Hyvää Iilta ja hyvää joulua.

Pusu ja Halaus

Madde

1 kommentarer

Mia

09 Dec 2008 06:57

Nja jag tror inte det.. :)

Henke fyller år, så vi ska vara i Bjumis hela helgen mest troligt eftersom det blir kalas. ;>

Kommentera

Publiceras ej