Söndag

0kommentarer

Det är 4.e Advent. Känner inte ens att det är julafton om typ 3 dagar. Har ingen julkänsla alls. Det känns tråkigt.
Skulle titta på Mimmi och Reine i fjällen. Men tror du att antennen i tv.n funkade? Nej! det har hänt nå konstigt igen. irriterande.

Jo, när jag var i köpcentrat så stoppade jag in en 2 € i en maskin. Så vann jag 10 € =) blev alltså 8€ rikare. Wohoo!! ;)
Hujja vad trött jag är. Har försökt att vila vid 17 tiden. Men det gick inte så bra. Elin sprang hela tiden hit till mitt rum å klämde på julklapparna. haha

På tisdag ska jag åka till kalix och köpa resten av alla julklappar som jag har kvar att köpa.

Nu ska jag ta och försöka titta på tv. yay, den funkar nu! dom har möblerat om i vardagsrummet så det var väl nån sladd som var fel. Men nu funkar min tv igen iallafall

Love And Peace

Din Madde ♥

Söt

Kommentera

Publiceras ej