Snart är denna dag över.

0kommentarer

Har just kollat på en vampyrsfilm, den heter Twilight. Den var bra. Att man kan vara så otroligt förälskad i någon som är annorlunda än en själv och veta att han är en vampyr. Men älska honom mer för de. Det är otroligt. Jag måste säga att jag blev lite avundsjuk, dom verkade ha så roligt och mysigt, fastän han aldrig sov, åt eller så. Men det är ju inte i riktiga livet. Men tänk ifall det skulle vara så. vad coolt de skulle vara =)

Sitter här och funderar lite. Jag ska försöka göra tatueringen som jag planerat innan skolan börjar. Vill ha den.
Fan vad jag diggar min nya morgonrock, den är så mjuk och skön! =)

Ska nog kolla på nån mer film, vet ej vilken ännu.
Nä, nu ska jag avrunda och börja kolla på filmen så det inte blir alltför sent.

God Natt, sov gott!

Puss och Love And Peace

Madde ♥

Kommentera

Publiceras ej