Oj oj.

2kommentarer

Milton har blivit sjuk. Han spyr och har 40 graders feber. =S det är så synd om honom...

Har just ätit kinamat, gott gott =)
Igår var Eva min lärare förbi på praktiken och kollade hur allt har gått. Sen idag var Marianne och checkade läget =p

Jag vill bara säga en sak.

I had fun, and I want to do it again.

Nu ska jag ta och kolla på tv, ifall det nu kmr något praa... Annars får jag väl ta och göra ngt annat. Exempelvis kolla på Oth =D

Fan vad jag är Taggad på att dansa alltså! Vill starta en fest å dansa nuuu!!
Jaja...

Nu ska jag gå och kolla tivoo

Love And Peace

Madde ♥

2 kommentarer

Mia

17 Dec 2008 11:54

Marianne, är det Marianne Rönnqvist? :D

Mia

17 Dec 2008 16:26

Hehe okej ;) Jag har haft Marianne som lärare i 6:an, kanonbra ;D

Kommentera

Publiceras ej