Dare - Utmaning

2kommentarer

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har väldigt lätt för att bli kär.
2. Jag kan inte sova längst in i sängen.
3. Jag har mycket allergi, och ogillar det. Eller vem gillar det egentligen?
4. Jag är åksjuk
5. I Framtiden vill jag ha 2 barn. En pojke och en flicka =P

Jag utmanar Ida, Mia, Terese, Linda och alla andra som läser =)
kommentera gärna =)

2 kommentarer

Mia

20 Dec 2008 20:57

Tack så mycket, men jag har redan gjort denna lista - fast med sju saker.. ;b



Så jag orkar inte göra den igen ;D

linda

20 Dec 2008 22:06

japp, skriver snart !! :D

Kommentera

Publiceras ej